فرماندار مشهد: حوادثی که در جریان سیل مشهد رخ داد به دلیل سهل‌انگاری نبود | برای کمک به سیل‌زدگان از چارچوب قانونی خود فراتر رفته‌ایم + فیلم نام‌گذاری حدفاصل تقاطع غیرهم‌سطح شهید گمنام تا تقاطع غیرهم‌سطح حافظ به‌نام «شهید آیت‌الله رئیسی» حاجی‌بگلو: شورای نگهبان اجازه ندهد دوره هفتم شورا‌ها سه‌ساله شود قدردانی معاون شهردار مشهد از نیرو‌های خدوم امدادرسان مدیریت شهری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: یکی از اقدامات شاخص شهید آیت‌الله رئیسی (ره)، احیای کارگروه ملی زیارت بود بازطراحی دو سامانه فرهنگی «اتفاق» و «سما» و بهره‌برداری از آن‌ها در مشهد اعمال‌قانون ۱۶۶۲ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۹ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۷ خرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «گودال» مشهد | فرعی خیابان ۱۷ شهریور که بخشی از خندق شهر بود شهروند خبرنگار | درخواست کوتاه کردن سرشاخه درختان برای جبران کمبود روشنایی در کوچه بابک مشهد + پاسخ آیین بزرگداشت شهدای خدمت در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی در مشهد + فیلم پیاده‌رو خیابان‌های «بهار» و «امام رضا(ع)» مشهد بهسازی می‌شود تدوین نقشه‌راه منابع و مصارف حوزه آبی مشهد تا افق ۱۴۲۵ هوای ۶ منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار دارد (۷ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در پل هاشمیه، میدان آزادی و سه‌راه خیام در مشهد (۷ خرداد ۱۴۰۳) رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد: در مورد تغییر اقلیم، نیازمند به‌روزرسانی اطلاعات هستیم ناصحی: اگر تدبیر مدیریت شهری نبود، در سیل دوم مشهد هم قربانی داشتیم تقدیر شهردار مشهد از جمعی از نیروهای امدادرسان شهرداری در سیل کنارک و مشهد + فیلم شهردار مشهد: مدیریت شهری پای کار مردم ایستاده است + فیلم آیین بزرگداشت شهدای خدمت در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار می‌شود حل گره ترافیکی میدان شهید فهمیده مشهد با احداث سطح سوم تقاطع غیرهمسطح تسلیت شهردار مشهدمقدس در پی درگذشت مادر مکرمه «سیدحسن نصرالله»
سرخط خبرها

رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی: شورای ششم مشهد بالاترین تراز را در بین شوراها دارد 

  • کد خبر: ۱۷۹۹۲۶
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی: شورای ششم مشهد بالاترین تراز را در بین شوراها دارد 
رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شوراهای موفق شهر مشهد که از لحاظ تخصص، دانش فنی و مرتبط بودن تحصیلات در بالاترین تراز در بین این شش شورا قرار دارد شورای ششم است که قابل تقدیر و تشویق هستند. 

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر در مراسم احداث مسیر دسترسی بلوار طرحچی به خیام٧٢، اظهار کرد: شاید این پروژه از لحاظ عدد و رقم قابل قیاس با پروژه‌های بزرگ در مشهد نیست اما اگر کسی وضعیت این منطقه را می‌دید که چطور ماشین‌ها در مسیرخاکی رفت‌وآمد می‌‌کردند و فضای بن‌بستی در خیابان اسماعیل‌آباد ‌ایجاد شده بود، بازگشایی این مسیر را نقطه مثبت و مهم در این منطقه می‌دیدند.

وی با اشاره به اینکه که اعضای شورا بدون حاشیه مشغول کار هستند و تنها نقطه ضعف در  اطلاع‌رسانی و گفتن مسائل است، افزود:  خواهشمندم چاره‌ای بیندیشید تا این خدمات به مردم اطلاع‌رسانی شود. 

امروز تمام توان دشمنان این است که مردم را ناامید کنند و بگویند در جمهوری اسلامی اقدامی صورت نمی‌گیرد. ما وظیفه داریم مردم را از نظام و خدماتی که در کشور ارائه می‌شود، آگاه کنیم. تمام همت مشهد به این است که متولیان این شهر در حوزه شهرداری مشکلات مردم را ببینند و آن‌ها را حل کنند.

وی ادامه داد: ما حدود ٧٠٠تا٨٠٠مصوبه در همین مساجد تصویب کردیم که حدود ٧٠٠مصوبه عملیاتی شده است. کارهای بزرگی انجام شده که مردم از آن‌ها بی‌اطلاع هستند. 

 رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شوراهای موفق شهرمشهد که از لحاظ تخصص، دانش فنی و مرتبط بودن تحصیلات در بالاترین تراز در بین این شش شورا قرار دارد شورای ششم است که قابل تقدیر و تشویق هستند. 

پژمان‌فر ادامه داد: مشارکت مردم در حل مسائل، تصمیم‌گیری و نظارت بر کارها، تصمیم درستی بوده است، زیرا مردم نسبت به محله و منطقه خود احساس مسئولیت می‌کنند و کارها بهتر و با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->